INFO SEMASA KTM FAN CLUB

"LAMAN BLOG KTM SEDANG DINAIK TARAF.SEGALA KESULITAN AMAT DIKESALI"
PAGE DALAM PEMBINAAN

Selasa, 31 Januari 2012

HAK CIPTA KTM DI TIRU

Berita yang cukup mengecewakan seluruh Ahli KTM, Badan pengurusan dan Penaja KTM apabila mendapati salah satu group telah menyalah guna hak cipta jersi KTM edisi 2011. Walaupun pekara ini nampak ringan tetapi pekara ini boleh menjadi kepada kesalahan jenayah dibawah kesalahan hakcipta..

Walaupun hasil tangan group ini tidak sehebat hasil tangan KTM tetapi ciri-ciri peniruan jelas kelihatan di jersi group tersebut dan semua orang telah mengesahkan bahawa peniruan ini adalah benar-benar kelihatan.

Kemanpuan mereka untuk menghasilkan jersi dengan hasil tangan tidak mencapai tahap memuaskan  dan dianggap satu penghinaan terhadap jersi KTM yang lama.(Kini jersi KTM warna kuning dengan bercop nama).Kami disini cukap berasa kecewa dengan tindakan kurang matang group tersebut semata-mata mengejar nama pada majlis Sport Day tersebut.Pekara ini mungkin berlaku dihari kedua Sport Day GEOMASS kerana perkara ini baru sahaja dapat dikesan oleh badan pergurusan KTM selepas hampir 2minggu sport day berlaku..

Penyamanan terhadap group ini bergantung kepada mesyurat KTM yang akan diadakan tidak lama lagi.Dibawah adalah sedikit gambar jersi KTM edisi 2011 yang telah ditiru oleh group yang tidak bertanggungjawab seperti gambar diatas.


Caba anda perhatian jersi KTM yang ini dengan Jersi Group diatas.Jelas kelihatan peniruan dilakukan.

KAMI KECEWA DENGAN TIDAKAN TERSEBUT!!!

1 comments:

Catat Ulasan

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More